niedziela, 30 października 2011

Bee i Countdown !

Jestem fanką mocnego makijażu oczu, lubię kiedy wyglądają drapieżnie.
Eyeliner i czarny cień działają cuda !
Ostatnio wraz z przyjaciółką zainspirował nas teledysk piosenki Beyonce-Countdown. Wygląda w nim fantastycznie! Używając eyeliner'a oraz intensywnych,kolorowych cieni: 
zielonego (P) i niebieskiego (K) osiągnęłyśmy (zabrzmi to nieskromnie) świetny rezultat !



Teledysk do „Countdown“ jest utrzymany w stylistyce lat 60.
Świetne stroje, OPASKI,cudowny głos i choreografia.




Do magicznego efektu użyłyśmy: paletkę cieni marki Inglot, Eyeliner zakończony cienkim pędzelkiem- Rimmel, brązową kredkę Rimmel.
Niestety, nie wykonałyśmy zdjęć i tylko przypadek sprawił,że jedno z moim udziałem znalazłam w sieci ;)


Wkrótce pojawi się również wpis dotyczący sukienki, którą miałam na sobie.
XOXO






5 komentarzy:

  1. świetny makijaż !

    OdpowiedzUsuń
  2. moim zdaniem zbyt ekstrawagancki, masz chyba za małe oczka na taki make- up ;) pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  3. moim zdaniem jest super ! tylko czy to twój styl czy zwykłe naśladownictwo ??

    OdpowiedzUsuń
  4. cała ta moda to moim zdaniem naśladownictwo... Chodzi po prostu o to żeby naśladować właściwe osoby ;p

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak w poście napisałam ''zainspirował nas'' oznacza to,że starałysmy się z przyjaciółką iść w ślady Beyonce.Oczywiście bez porównania.Generalnie trudno wykazać się w sztuce makijażu, istnieje wiele technik i każdy w jakiś sposób z nich korzysta.Pozdrawiam i dziękuje,że dzielicię się swoimi opiniami :)

    OdpowiedzUsuń