czwartek, 13 października 2011

Bądźmy trendy !!!

W tym miejscu parę dni temu był  post prawie tej samej treści. Jako,że w operowaniu blogiem nie jestem mistrzem i do tego komputerowe 'wpadki' wręcz kochają mi się przytrafiać- bezpowrotnie go utraciłam.Oczywiście nie miałam nigdzie zapisanej 'brudnej' wersji ;/ W związku z czym musiałam stworzyć go od nowa z nieco mniejszym już zapałem. Pominęłam pewnie jakieś kwestie...ale w przyszłości nigdy nie dopuszczę do takiej sytuacji i swoje zarysy będę zapisywać w osobnym dokumencie. I SWEAR !
A więc jeszcze raz...

O tym co będzie na topie w sezonie jesień- zima 2011/2012 informują nas dziesiątki źródeł : stron internetowych , czasopism, reklam, programów tv. W oczach mieni się niezliczona ilość nagłówków, które krzyczą  : MUST HAVE ... ! , ABSOLUTNY HIT ... ! , MUSISZ TO MIEĆ... ! , BĄDŹ MODNA TEJ JESIENI, ZIMY... ! Pytanie jak z takiej ilości ''mast hevów'' wybrać i stworzyć dla siebie modną ''bazę'' nie narażając się przy tym na bankructwo?  Z pozoru niemożliwe ... może stać się możliwe !
Wystarczy odpowiedzieć sobie na 3 krótkie pytania : CO ?     JAK ?     GDZIE ? 
Shopping przestanie być już długą (aczkolwiek przyjemną ) ''tułaczką'' od witryn, przymierzalni, półek kolejnych sklepów . Oto moja prosta recepta w tworzeniu ''szafy '' na nadchodzący sezon.

CO ? 
  • SKÓRA  jako  HIT  tej jesieni (niezależnie od koloru)   i ...  ĆWIEKI (na kurtkach, butach, torebkach)
  •  Wszechobecna WEŁNA (swetry, golfy, spódnice ) + rada od projektantów jak nosić 
  • CZERWONA SUKIENKA 
  • BUTY Z FRĘDZLAMI  jak u Isabel Marant 
  • Czas na KAPELUSZE … 
  • Motyw: GWIAZDKI  jak z wybiegu D&G 
  • Krótkie FUTERKO lub bezrękawnik 
  • ... a także moda na FUTRO , czyli futrzane wykończenie - kołnierze, rękawiczki, czapki 
  • kobieta w GARNITURZE ( DKNY)
  • Energetyzujące , WZORZYSTE … uwaga... LEGGINSY
  • nie bój się WĘŻY...
  • SZWEDY lub DZWONY ,czyli powrót lat 70
  • SPÓDNICA !!!- stawiamy na długość za kolano lub do pół łydki ( Marc Jacobs, Diane von Furstenberg ), krój ołówkowy lub trapez + obowiązkowo obcasy !  
  • PONCHO  lub PELERYNA
  • Kolorowe KOPERTÓWKI
  • KRATKA  w różnych wielkościach, zestawieniach i kolorach (szkocka- Sonia Rykiel czy Rag & Bone) 
  • Minimalistyczne  proste sukienki (co doskonale zaprezentowali nam : Max Mara, Calvin Klein, Cacharel)  
  • Mast hev : koturny, botki w w stylu retro

LANVIN
MAX MARA
NINA RICCI
CHLOE
                           
MULBERRY
D&G








FENDI

 ISABEL MARANT
JAK ?
Jedno jest pewne : JESIEŃ NIE POWINNA BYĆ SMUTNA ! nadal modne są intensywne odcienie chociaż  w lekko złagodzonej wersji. Postaw na :

  • Butelkową  ZIELEŃ
  • KARMINOWĄ CZERWIEŃ
  • ŻÓŁTY  (znów w roli głównej)
  • POMARAŃCZ w wersji  przygaszonej ,pobrudzonej  stonowanej.
  • Brudny GRANAT
  • CEGLANY ,  kolor RDZY
  • Metaliczny BEŻ,  KAMEL , odcienie CAPPUCINO
BLUMARINE









NINA RICCI
LANVIN

Wzór sezonu : KROPKI


STELLA McCARTNEY

STELLA McCARTNEY

KALINA  F/W 2011  ;)
Moje typy na trwający już sezon :

  • Parka ( już mam , kupiona w H&M na wiosnę )
  • Kapelusz ( mój pochodzi z NEW LOOKA, ale ma je również H&M, CUBUS)
  • Kożuszek ( właśnie rozglądam się za nowym)
  • Kolorowe poncho (H&M, CUBUS)
  • Jako wielbicielka sukienek i botek, moja szafa z pewnością  zostanie wzbogacona o parę modeli
  • Wzorzyste legginsy (dostępne w NEW LOOK-u)
  • Jak deszczowe dni to tylko KALOSZE (moje typy spotkać można u Baty lub Huntera)
  • Skórzane,  złote  lub srebrne spodnie  (dostępne w większości sieciówek)  
  • Motyw węża (na pasku, torebce wherever )
  • Szwedy (moje pochodzą z NEW LOOK-a , druga para SH )
  • Obowiązkowo futerko ( podobała mi się wersja w VERO MODZIE, chociaż w większości sieciówek są prawie identyczne)
Tak wyglądają moje plany na początek jesieni, nie zdradzam więcej, hmm wiadomo...
COMING SOON...

kk

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz